Måndag

Idag är jag ledig. Och det är ju trevligt. Men jag sitter ändå på skolan, haha. Men det beror på att jag väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan gå ner på stan då allt har öppnat. Nu har jag passat på att göra lite grann av arbetet inom barn under första levnadsåret men det har inte gått som speciellt bra om jag ska vara ärlig.

Som sagt så blir det stan nu sedan, inte för att jag ska ha något men det kan vara roligt ändå att fara inte till stan just bara för att gå på stan och inget annat. Och dessutom blir det en ciabatta macka på UH till lunch och då kan det inte blir så mycket bättre :D

Ikväll vet jag inte vad det blir, jag måste packa ihop inför imorgon. Nått mer vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Det är super här med =) Vad ska du hitta på idag?

2010-02-22 @ 12:29:11
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sv: Ja, att jobba helger svider ju lite när pojkvännen och vännerna är lediga, så jag hade ju turen som slapp! :) Har du haft det bra på praktiken hittills? :)

2010-02-24 @ 18:22:57
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0