Måndag x2

Jag måste bara få berätta en sak. Idag när Örjan hämtade mig efter att jag hade slutat så berättade jag att jag hade fått schema för praktiken och så. Och så sa jag att vi inte kommer att kunna träffas lika mycket under de veckorna. Jag lät väll lite smått ledsen men då sa han att han visste nått som skulle göra mig glad. Men det skulle jag få reda på när vi kom hem.

När vi sedan kom hem så sa han åt mig att öppna bagareluckan på bilen och där var en påse från gallerix. Och i påsen var en miranda nalle som var hur stor som helst!! Den kostar väll ungefär 800 kr om man ska köpa den :O
Han sa att han hade fått lotter då han köpte nallen som jag fick igår och så hade dom ringt honom idag och sagt att han vann 2:a priset i den tävlingen. Haha, gud vad jag blev glad över den där nallen den är så himla söt :D

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Ja, skolan tar verkligen kål på en ibland! Jag ska vara på en daglig verksamhet uppe på Äldrecentrum. :) Vars ska du vara?

2010-02-15 @ 20:06:06
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sv: Okej, kul. :) Fick du ett bra schema eller? :)

2010-02-16 @ 16:14:43
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0