Onsdag

Det blir inte så mycket blogginlägg nu förtiden märker jag. Och jag som egentligen vill skriva varje dag, men jag känner att jag inte har tid. Så för det mesta så blir det bara skrivet när jag är i skolan.
Nu väntar jag på att andra lektionen för idag ska börja. Alldeles nyss hade jag Hälsopedagogik där vi pratade om stress och hur det påverkar oss och vad man kan göra åt det.
Efter lunch ska jag upp till Park igen och ha matlagning, jag tycker att veckorna går så snabbt. Det var ju faktiskt nyss vi var där upp (i snöstormen). Föresten var det imorgon det skulle komma ett nytt snöoväder?

Ikväll ska jag hem och hämta badkläder tills imorgon eftersom att det är bad på idrotten och så ska jag kolla igenom det sista i matten så att jag kan göra provet imorgon. Jag känner att jag behöver komma någon vart med matten. Det känns som om det har stått stilla ett tag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0