Söndag

Idag gör jag inte så mycket alls och det är skönt. Det är bäst att vila upp sig inför en vecka då jag bara är ledig en dag. Men efter den veckan är det ju spotlov så det är ingen fara :)
Jag och Örjan har nyss varit ute och skottat bort all snö som har kommit igår och inatt .... Och så har vi trampat upp skoterleden så att mina syskon ska kunna åka skidor där.

Igår var jag ute på skotern HELA dagen. Vi åkte upp till Långvattnet där Örjan har sin stuga eftersom att det var en skoterträff där. Det tog 2 ½ timme att köra dit med skotern. Vi var väll ute där i några timmar innan vi for hem igen och jag kan säga att jag frös om fötterna när vi kom hem trots att det bara var -5 ute. Tänk då om det hade varit -30 som det var nu i veckan.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Okej, vad skönt. :) Jobbar du nästa helg då eller? :)

2010-02-28 @ 13:23:06
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0