Fredag

Fredag idag och det innebär att det snart är helg vilket det faktiskt inte alls känns som för den här veckan har jag knappt vare i skolan något alls. Min vecka har sett ut som följande.

Måndag: Blev det ingen skola eftersom att en buss hade kört i diket och därför blev min buss inställd. Men det gjorde inte så mycket heller eftersom att det bara var en lektion den dagen.

Onsdag: Jag var faktiskt i skolan hela dagen. Första lektionen hade jag inte så jag började inte förrän 9.50. Sedan efter lunch så hade jag matlagning uppe på Park.

Torsdag: Jag vaknar med världens huvudvärk så jag stannar hemma från skolan. Det var ett väldigt klokt val för jag hade inte orkat en hel dag.

Återigen till idag. Nu har jag haft första lektionen och nu har jag ingenting förän 11.40 efftersom att vi inte har någon bild. Så dte blir 2 ½ timmes lunch, ganska drygt faktiskt. Jag ska sitta här ett tag och sedan gå ner på stan en snabbis.
Efter att vi har haft medicin ska jag och Josefin ner på stan igen och gå på sagostund på biblioteket. Vi har en uppgift om att gå på någon aktivitet för barn och interjuva ledare och förälder. Sedan är det bara att gå upp till skolan igen och ha samhällskunskap (lämna in hemprovet så att man slipper det). Sedan 14.40 slutar jag och då ska jag vänta på att Örjan ska sluta och hämta mig. Då ska vi vänta till 17.00 för då ska vi äta festlig fredag på Varvsberget *längtar*. Och sedan måste vi stanna i stan till 21.00 för att Karoline ska åka med oss hem och hon ska bowla till då. Nu ska jag inte skriva nått mer för det har blivit ett ganska så långt inlägg..

Ha en trevlig helg! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0