Lördag

Det var mycket trevligt igår kväll. Jag och Örjan blev jätte mätta av den amerikanska buffen på Varsvberget :) Efter att vi hade ätit så åkte vi till mammas moster och var hos hennes till klockan 9 då vi hämtade Karoline på bowlingen. På vägen hem så hade jag bett Örjan att sladda lite och köra extra varv i rondeller för att reta Karoline lite och det gick som jag ville. Hon satt i baksätet och skrek hela tiden, haha.
När vi sedan kom hem såg vi lite på tvn och åt ostkrockar och drack lite öl. Vi var inte uppe nå länge alls.

Imorse sov vi inte heller så länge eftersom att vi skulle tillbaka till Örjan. Vi for och åkte skoter upp till Storlidenstugan och grillade korv. Nått mer har vi faktiskt inte hunnit med idag. Nu sitter jag och kollar lite på datorn, om ett tag ska vi se på någon film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0