Måndag

Det blev ingen skola för min del idag, så jag har fått en extra lång helg. Ganska så skönt faktiskt :)
Imorse klev jag och Örjan upp som vanligt vid halv 7, sedan klockan 7 gick vi och väntade på bussen men då ringde Tobias och sa att bussen var inställd eftersom att en buss som går tidigare på morgonen hade kört i diket och vägen skulle vara avstängd tills klockan 10. Så jag och Örjan gick bara in igen och kröp ner i sängen och somnade om. Så den här dagen har blivit/är ganska slapp.
Vad jag förstår så har jag inte missat något i skolan idag eftersom att jag för det första inte skulle ha börjat förrän klockan 10 och att vi sedan slutade 11 eftersom att vi fick jobba självständigt på samhällen, eller har jag fel?.

Nu ska jag kollar lite här och sedan försöka göra någon fråga på hemprovet. Vid 4 ska vi bort till mig och äta och sedan vara där hela kvällen + sova. Det blir nog trevligt.



Kommentarer
Postat av: Victoria

Svar på kommentar: Tack så jättemycket! =) Ja, jag gillar dom jag med.. =)

2010-01-18 @ 15:36:26
URL: http://victoriaelinasofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0