Måndag

Återigen i skolan efter 2 dagars ledighet. Det är tur att måndagar inte är allt för dryga och att vi slutar tidigt. Idag när jag har slutat ska jag ner på stan och köpa en sak och sedan ska jag vara med Örjan tills bussen går tror jag. Vi åker direkt hem till honom och är där ikväll. Jag har lovat att hjälpa honom att stryka gardiner till övervåningen så att han kan sätta upp dom imorgon då han kommer hem. Sedan vet jag inte riktigt vad vi ska göra, inget speciellt tror jag. Det blir nog en ganska tidig kväll för vi var ganska trötta imorse.

Ute skiner skolen och det är jätte skönt. Speciellt nu när det inte är så fruktansvärt kallt också. Nu är det rakt skönt att vara ute, vilket det inte var förra veckan. Synd bara att dagarna är så korta så solen är inte framme så länge.




Utmanad!

Jag blev utmanad av Sandra.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
- Gick i skolan och var med fåren.

Vad gjorde du för 1 år sedan?
- Gick i skolan var jätte mycket hos fåren.

Fem snack du gillar
1. Ostkrockar
2. Popcorn
3. Pringles
4. Salta pinnar
5. ?

Fem sånger som du kan hela texten på utantill
(En massa från singstar)
1. Eloise
2. Jag ljuger så bra
3. Främling
4. Juliette och Jonathan
5. En dag

Fem saker du skulle göra om du var miljonär
1. Köpa ett hus och flytta hemifrån
2. Köpa mera kläder
3. Spara
4. Ta körkortet (vilket jag ska göra ändå men)
5. Köpa en egen bil

Fem dåliga vanor
1. Småäter jämnt hemma
2. Orkar inte arbeta på vissa lektioner
3. Måste kolla så att jag låst dörren typ 10 gånger
4. Kliva upp för sent på morgonen så att jag får stressa
5. Klösa och riva på sår så att det aldrig läker

Fem saker du gillar att göra
1. Vara med Örjan
2. Vara i lagårn
3. Gå på hockey
4. Shoppa
5. Sitta vid datorn

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa
1. Kjolar som går ner till fötterna eller kjolar som är extremt korta.
2. Skinnkläder
3. Zebramönster, geopardmönster och liknande
4. Extremt urringade tröjor/klänningar
5. "Byxoveroll" När byxan och tröjan sitter ihop i ett

Fem favoritsaker
1. Mobilen
2. Datorn
3. Klockan
4. Lypsylen
5. Handväskan

Jag utmanar alla som vill :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0