Onsdag

Sista dagen på jullovet, det är inte klokt vad tiden går snabbt. Jag känner mig inte så jätte taggad för att börja skolan igen men som tur är så börjar det ju lugnt med bara 2 dagar. Så det ska välll gå bra förhoppningsvis :)

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, gjort litegrann på hemprovet i ekonomi men jag tröttnade ganska snabbt på det så jag hittade på en massa annat istället ;) Jag hinner säkert göra det där sedan, hoppas jag iaf.

Nu gör jag inte så mycket, väntar på att Örjan ska komma tillbaka. Han är och fixar några däck just nu. När han kommer tillbaka ska vi hitta på nått, men jag vet inte vad.

Idag är det bara 2 dagar till min 18 års dag! Jag som nyss tyckte att jag fyllde 17.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0