Torsdag

Sista dagen i skolan den här veckan för mig. För imorgon är jag ledig eftersom att jag ska på begravningen efter Örjans mamma. Inget som man längtar till direkt, det känns bara extremt jobbigt. Men det är något som man också måste ta sig igenom, det är bara så. Eftersom att det kommer bli ganska mycket folk så hinner jag nog inte blogga något imorgon. Och sedan på kvällen åker jag och Örjan upp till Önskanäs och blir där över helgen och då kommer jag inte heller kunna blogga på lördagen, vi får se hur det blir på söndag. Jag kanske hinner slänga in ett inlägg någon gång sent på söndagkväll, fast jag tvivlar på det.

Nu har jag bara en lektion kvar innan jag slutar, hälsopedagogik som börjar 14.10. Jag missar idrotten eftersom att jag ska till tandläkaren 13.00, men det gör inte så mycket för då slipper jag skridskorna. När jag har slutat idag (någon gång strax efter 3 skulle jag tro) så hämtar Örjan mig här och så åker vi direkt hem. Skönt att slippa vänta på någon buss. Det har jag gjort tillräckligt den här veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0