Torsdag

Imorse när jag vaknade så hade jag väldigt ont i huvudet, jag kan få sådär någon gång ibland. Jag gick ner och tog en alvedon men sedan sa Örjan åt mig att jag skulle stanna hemma från skolan idag. Han tyckte att jag inte såg ut att orka med och det hade han rätt i. Så jag sjukanmälde mig och gick och la mig igen. Efter bara några minuter så kom Örjan upp till mig och sa att han hade missat bussen och att han nu skulle måsta ta bilen. Så han satt med mig ett tag för att bilen skule bli lite varm sedan åkte han iväg. Jag somnade såklart och vaknade inte förränn halv 11 typ. Men då hade jag fortfarande ont i huvudet så jag tog en alvedon till.

Nu har jag iallafall klivit upp ur sängen och fått i mig en macka men bra mår jag inte. Hela huvudet känns som om det skulle väga dubbel så mycket och så fort jag får så snurrar det. Men förhoppningsvis så går det över någon gång nu på eftermiddagen, man kan ju alltid hoppas. Jag ska försöka göra klart alla finnjusteringar på hemprovet så att det blir helt klart och sedan ska jag se på en film. Strax före 4 är Örjan hemma igen och då hoppas jag att jag mår bättre så att jag kan följa med han på skotern ikväll.

Missade jag något på svenskan idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0