Torsdag

Nu har jag slutat för dagen, känns rätt så skönt faktiskt. Nu ska jag sitta här ett tag och sedan gå ner en sväng på stan och köpa lite kläder som jag har kollat på. Igår köpte jag ett par jeans, en tjock tröja och en blus på lindex för 200 kr, riktigt billigt. Det jag ska köpa idag är tyvärr igen rea på men det går ändå, jag har ju inte köpt kläder på länge så.

Igår kväll försökte jag träna på provet i läkemedel men det gick väll inte så bra, jag hoppas att jag hinner plugga lite ikväll för annars kommer det att gå på tok. Ikväll ska jag och Örjan åka skoter också, eller det kanske inte blir så mycket att åka eftersom att vi lär köra fast några gånger med tanke på all snö som kommit. Jag tror besämt att det snart kommit 1 m, nästan.

Igår kväll blåste det ordenligt och imorse när Örjan och jag skulle till bussen så hade det drivit jätte mycket på vägen ner till landsvägen så jag hade snö upp till magen typ. Inte rikigt klokt! Hoppas på att det slutar att blåsa, om det snöar gör mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0