Torsdag

På skolan igen! Fast egentligen så tycker jag att jag kunde ha fått stanna hemma imorse för det är ju så kallt ute! Såhär kallt får det inte vara, -10 räcker. Hemma var det mellan -28 och -29 imorse, på tok för kallt. Hoppas att det blir lite varmare så att det går att vara ute, nu har man ingen lust alls med det. Helst vill man bara ligga inne under ett täcke.

Igår kväll hann aldrig Örjan och jag hitta på något för han kom hem mycket senare än vad han sagt. Vilket gjorde mig besviken. Så det blev bara att duscha och gå och lägga sig när han kom hem så att vi skulle orka kliva upp idag.

Idag händer det inte så mycket på skolan. Det är två lektioner kvar innan jag slutar, idrott (som jag inte kan vara med på eftersom att jag har så ont i höften) och hälsopedagogik. Det blir roligt att börja en helt ny kurs och se hur den kommer att bli. Efter att jag har slutat så ska jag kanske gå och fika, det beror på vad klockan är. Och sedan ska jag vänta på 16.10 bussen hem.
Nu i några veckor framöver så kommer Örjan att åka buss igen eftersom att han är ute i Svedjeholmen igen. Det är bra för det är mycket roligare att slippa åka bussen själv.

Jag åker som vanligt direkt hem till Örjan och äter där sedan åker vi hem till mig för jag ska göra klart tårtorna tills imorgon. Jag lovade mamma att komma hem och göra det. Och jag förstår att hon vill ha lite hjälp eftersom att jag ska ha 3 tårtor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0