Torsdag

Fick äntligen mitt arbetsschema för i sommar idag. Jag har väntat på det så länge nu, så det känns väldigt skönt att ha det. För nu kan man börja planera in saker och ting :)
Jag är glad över att jag inte jobbar midsommarhelgen, nog för att man får extra bra betalt men det känns ändå inte så kul. Dock så jobbar jag själva midsommarafton 7-16 men det går ju bra :) De extra slantarna kommer bara att sitta fint ;)
Jag börjar på måndag med en introduktionsdag och sedan har jag inskolkning i 3 dagar, börjar på "riktigt" den 20:e.

Att jag har sommarlov nu känns inte på riktigt. Det är svårt att fatta, jag har inte den där känslan inom mig. Det känns som att på måndag fortsätter skolan men riktigt så är det ju trots allt inte. Jag kan inte fatta att tiden har gått så otroligt fort. Det här läsåret har flygit förbi med en väldig fart. Det har kännts som att veckan bara har börjat när den är slut.... Som jag alltid brukar säga efter varje läsår DET HÄR ÅRET HAR VARIT JÄTTE BRA OCH DET KOMMER NOG INTE BLI SÅHÄR BRA IGEN. Men hittentills så har det ändå blivit så, och jag tror att nästa läsår kommer bli jätte bra det också för då går man ju i 3:an och skolan är snart över.

Imorgon blir det att fara och kolla på min lillasyster som går ut 9:an först på morgonen/förmiddan och sedan ner till stan och kolla på Örjans student. Ska jag vara ärlig så känns allt bara jobbigt, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0