Fredag

Jag har inte så mycket att berätta. Jag hade praktik i onsdags och torsdag 7-16 och därför hann jag inte skriva några inlägg på kvällarna. Och så orkade jag inte. Idag har jag varit ledig och varit med Örjan. Vi har inte gjort så speciellt mycket, varit ute och gått en sväng i det fina vädret.

Nu ikväll har jag varit i lagårn och kollat in alla nya lamm. Det har redan hunnit födas 13 stycken, men tyvärr så lever bara 9. Men dom är iallafall jätte söta :) Vita, svarta och spräckliga.

Imorgon blir det praktik 14-21.30, känns små jobbigt att jobba helgen men det är som det är. Får se om jag hinner skriva något inlägg imorgon innan jag far.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Vad drygt att jobba helgen innan sportlovet! :O

2010-03-06 @ 09:18:28
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0