Måndag

SPORTLOV! Och imorse när jag kollade på termometern så visade den +6 grader. Riktigt härligt. Men synd att det blåser men det är som det är. Man kan inte få allt man önskar.

Igår var jag som sagt var i lagårn och där var det en hel hög med lamm. Jag blir riktigt förvirrad när jag inte vet vilket lamm som hör till vilken tacka och när jag inte vet vad dom heter. Men jag tror att jag börjar få lite koll nu iallafall. Senare idag ska jag bort till hagen och kolla om det är fler som har lammat, det skulle inte förvåna mig.

På eftermiddagen så ska jag och Örjan åka upp till Önskanäs också. Vi blir borta tills på torsdag kväll så jag kommer nog inte blogga under tiden.

Ha ett bra lov :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Vad skönt att det äntligen är lov för dig också. :) Jag ska nog mest bara ta det lugnt. Träna och vara med killen är nog det jag har planerat in... :) Vad ska du göra? :)

2010-03-08 @ 14:35:25
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0