Tisdag

Idag är jag ledig hela dagen lång, ganska så skönt faktiskt. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med det ser jag väl. Jag ska iallafall följa Örjan till banken men det kommer att gå snabbt. Sedan så vet jag inte alls vad det blir, inte så mycket skulle jag tro. Det är skönt att inte behöva göra någonting.
Visst jag borde väl kanske egentligen ta tag i någon APU uppgift men det känns inte så lockande direkt så därför struntar jag i det idag.

Jag kom på nu att jag ska gå och kolla i lagårn en sväng. Det är ju mitt i lammningen nu så det kan komma nya lamm varje dag. Igår kom det 5:e lammet. Och dom är så himla söta, man vill bara ät upp dem :)



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Tack så mycket! :)



Ja, det ska verkligen bli skönt! Jag har tagit nu v.10. :) Jag antar att du också gjort så? :)

2010-03-02 @ 20:13:35
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0