Söndag

Jag har insett en sak, jag kommer aldrig att orka fixa en egen bloggdesign. Så jag och ni får nöja oss med denna nu... Det går nog bra :)

Idag har jag varit till stan med familjen en stund. Var bl.a på loppis och köpte en del elefanter igen. Jag tror att det var 8 om jag inte minns fel. Dom har jag nu sällt ut på hyllorna tillsammans med alla andra. Mamma börjar tycka att jag slösar mycket pengar på elefanter men har man likst börjat samla, varför ska man då sluta?

Nu gör jag inte så mycket, väntar på att vi ska fika. Är riktigt fikasugen nu faktiskt, haha. Sedan blir det väll att duscha och se på tvn innan man går och lägger sig. Skola imorgon igen - tur att det bara är en 3-dagars vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0