Fredag

Om ni undrar varför jag inte har skrivit några inlägg på några dagar så är det för att jag inte haft tid, det har varot rätt mycket och det är det fortfarande. Så därför jag har prioriterat bort datorn! Men idag har jag varit ledig och därför har jag nu en stund "över" till att sitta här..

Onsdag
Jag jobbade hela dagen och direkt efter åkte mamma, pappa och jag ner till stan och gick handledarutbildningen så att jag så småningom framöver ska kunna börja övningsköra. Det var iallafall jätte tråkigt och jag blev inte klokare av det. Sedan kom jag hem vid 9 och då gick jag till lagårn där det var kaos igen, 6 lamm hade det kommit och alla hade blandats ihop. Så vi visste inte vilken som hörde ihop med rätt tacka. Det slutade med att 2 lamm dog.

Torsdag
Jobbade hela dagen. Och på kvällen var jag i lagårn hela tiden och passade lammen och var också med när Inez lammade. Under natten lammade även Fredrika ett tacklamm som heter Zandra.

Fredag
Idag har jag varit i lagårn och fixat med lammen och så väntar jag på att Lisa ska lamma. Blir nog där hela kvällen så jag kanske missar Talang vilket jag egentligen inte vill göra men men ...

Ha en trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag var också på utbildningen förra veckan, det var tråkigt som bara den.:P Vilken var du på då?

Ha en rooolig helg :)

2009-04-03 @ 18:37:36
URL: http://josefinilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0