Måndag

Första dagen i skolan idag. Det gick väll ganska bra eftersom att det kände som om jag inte gjorde något på hela dagen. Först hade vi svenska och då skulle vi se på Ilidaden och Odyssen, och den var jätte tråkig! Så hela förmiddagen gick åt till den där filmen.
Efter lunch hade jag utvecklingssamtal och det gav ingenting. 10 minuter tog det! Haha. Sedan hade jag engelska och sedan matte och då gjorde jag ingenting :P
Sedan slutade jag för sista lektionen slapp vi :D Så då gick jag Sandra och Josefin och fikade, något som vi inte gjort på ett antal veckor så det var trevligt :) Och som sagt vi måste ta igen allt nu! Så det lär blir mycket fika ett tag, eller hur?

När jag kom hem tränade jag på provet i demens som vi har på onsdag och sedan gick jag till lagårn och flyttade på några får. Det behövdes göras lite ändringar där i lagårn och såklart fixar jag det då :)

Nu ska jag bara sitta här och kolla lite och sedan kanske träna lite mera på provet. Sedan blir det bara till att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0