Onsdag

Återigen har det varit en vanlig skoldag. Jag började med att ha data och nu är det bara en lektion kvar sedan får jag vara ledig varje onsdagmorgon, ganska skönt :D Sedan har jag haft engelska, medicinsk grundkurs och mänken.

Efter skolan gick jag och hämtade min glasögon blä! Jag vill verkligen inte ha dem, men tyvärr så måste jag. När jag rör mig känns allt så nära och jag blir yr. Men när jag är still fungerar dom bra. Jag ser saker nu som jag tidigare inte sett. När jag kom hem och tog på mig dom sa jag till mamma: Vaa, är det en sekundvisare på den klockan? haha!

Sedan gick jag till lagårn, utan glasögon. För där kan jag inte ha dem. Det skulle vara så lätt att de kan gå sönder där och så känns det bara ondöigt.

Nu ska jag strax iväg igen, undra vart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0