Tisdag

Idag har det varit en vanlig skoldag igen. Första timmen skulle jag egentligen ha matte men läraren var sjuk då vi fick arbete med något annat. Så jag gjorde frågorna som vi skulle göra i med.grundkurs.
På engelskan skulle jag egentligen ha elevrådsmöte men det vart inställt, jag vet inte varför.
På lunchen gick jag ner till stan för att leta en present till grannen och jag lyckades :) Nu är det bara Sandras present kvar, men tur att jag har kommit på vad jag ska köpa ;)

När jag kom hem från skolan var jag jätte hungig även fast det var god mat i skolan idag. Så jag kokade nudlar :) Och gick sedan till lagårn. Nu börjar jag bli hungrig igen, för ett paket nudlar håller man sig faktiskt inte mätt så länge på. Så nu blir det väll nån macka och jucie eller varm choklad. Sedan andra avenyn och sist så väntar sängen. Det ska blir riktigt härligt att få gå och sova, det har jag längtat efter hela långa dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0