Tisdag

Tisdag idag och det känns stressigt. För när jag kommer hem idag har jag fullt upp hela kvällen :S
Först och främst så måste jag träna lite till på provet så att jag klarar utav provet imorgon. På tal om provet så är det mellan 14.00-15.00 imorgon och då skulle jag egentligen till tandläkaren men eftersom att jag har prov då så hoppas jag att mamma lyckas ändra den tiden. För jag vill inte missa provet, det blir bara jobbigt att göra sedan.

Ikväll ska jag såklart också till lagårn, eller jag är faktiskt inte riktigt säker om jag hinner. Men troligtvist! Och efter lagårn ska jag på föreningens årsmöte :P Och efter det kanske jag borde plugga lite till på provet? Jag missar andra avenyn men det får jag se på datorn imorgon istället.

Idag ska grannen slakta en utav våra tjurar, Bingo. Som sedan kommer att hamna i våran frys. Så att vi ska kunna göra tacos, haha. Nämen det är faktiskt inte kul när någon ska slaktas men så är livet. 

Nu har jag engelska och ska göra lite övningar ... sedan är det lunch och efter det gympa, dans. Sedan är det människan s och k och sedan är skoldagen över och resten återstår :P 

Ha en bra och lugn kväll, för det kommer inte jag att ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0