Jag måste bara berätta ...

Jag måste bara få berätta att jag kommit på att jag har ett väldigt bra liv. Jag skulle aldrig vilja byta det med någon annan! De som gör mitt liv så bra är:...

Min familj - Vi ställer upp för varandra och kan prata med varandra om allt. Nog för att jag ofta är väldigt less på mina syskon men jag älskar dem otroligt mycket ändå innerst inne. Mina föräldar är inte skilda. Min familj gör mycket tillsammans. 

Mina övriga släktingar - Hit räknas morfar, farmor och alla andra nära släktingar. Morfar och farmor ställer alltid upp på det mesta och är hur snälla som helst. Det kunde bara ha varit lite bättre om mormor och farfar fortfarande hade varit i liv också, men tyvärr så får man räkna med att man inte kan ha alla till hands. Mina övriga släktingar som t.ex mina tremänningar har jag mycket kontakt med och jag har hur kul som helst med dem.

Mina vänner - Jag har både kill och tjejkompisar och det är jag väldigt glad över. Dom nära vännerna jag har är jag väldigt rädd om. Alla gör mitt liv ännu bättre.

Att jag bor på landet - Jag skulle ALDRIG flytta till stan frivilligt utan någon anleding, det är sant. För jag skulle inte trivas en minut där. Jag älskar tystheten och friheten här ute på landet. Jag kunde aldrig har bott på ett bättre ställe.

Lagårn och mina grannar - Nog för att jag inte har varit där så mycket i sommar men. Den finns där om jag vill. Djuren gör mig lycklig och på bra humör. Det är en stor del utav mitt liv att få vara med korna och fåren, jag skulle aldrig ha klarat mig utan dem. Och det är tack vara att mina grannar är så snälla att dom låter mig få vara i deras lagård.

Hockeyn - Att få gå på hockey är verkligen glädjegivande. Det är nått med hockeyn som man blir glad av, speciellt när Modo vinner. Helt underbart.

Skolan - Jag älskar inte skolan. Men jag trivs med att jag går omvårdnad. Klassen är för det mesta bra. Nolaskolan är helt klart den bästa skolan jag gått i.

Örjan - På sista tiden har en ny person kommit in i bilden. Jag har alltid velat ha en kille och nu har jag äntligen skaffat mig en. Och jag är så otroligt kär att det inte går att beskriva. Mitt liv var bra innan han kom in i bilden och nu har han gjort det till ett jätte bra liv

Jag är helt klart en utav dom lyckligaste personerna i världen :D Jag hoppas att det alltid kan vara såhär!

Kommentarer
Postat av: Maiia

SV: Taack! <3 Din var också väldigt söt! <3 ;) Följ gärna genom bloglovin'! ;D

2009-08-17 @ 16:29:49
URL: http://mharya.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oki men tack ända:D

2009-08-18 @ 10:20:29
URL: http://soffanhaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0