Måndag + helgen

Under helgen har jag inte haft tid att blogga något, tyvärr. Men jag tänkte sammanfatta min helg lite kort nu. Jag har nämligen bara varit med Örjan hela helgen :) På fredag kväll for jag hem till han och sov över. För på lördagen fyllde han 18 så jag var där hela dagen då. Och sen på lördag kväll vid 9 for vi hem till mig. Och igår gjorde vi inte så mycket, lata oss kan man väll säga :) Men det var iallafall en mycket trevlig helg :)

Idag gör jag allt som jag inte har hunnit göra under helgen. Jag har hållit på med tvätt, varit en sväng till lagårn, fixat till lite i min garderob och nu sitter jag och kollar vid datorn. Senare ska jag iväg till Simone för hon fick en ny hage igår så jag måste dit och titta hur hon har det :)

"Bättre att dricka upp mjölken än att äta upp kon"

Koftan på bilden köpte jag i stan i torsdag och jag är så kär i den! Jag tror rakt att jag måste köpa en till fast i en annan färg :D Jag längtar så mycket tills att jag ska använda den :) (I verkligheten är den mer lila tror jag, såvida jag inte är frägblind)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hehe thanks :)

2009-08-03 @ 20:08:32
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Hej jag är tillbaks fån min bloggpaus nu! Är allt bra med dig?:)

2009-08-03 @ 22:22:14
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0