Söndag

Nu är snart den här veckan slut också och det innebär sedan att det bara återstår en endaste vecka av sommarlovet. Men det är så det är. Man tycker ju alltid att sommarlovet går fort även fast det varar i 9-11 veckor. Första dagen på sommarlovet känns det som en evighet tills skolan börjar men tiden går så otroligt snabbt. Och som tur är går ju faktiskt tiden nästa lika fort när man går i skolan också. Jag är säker på att man knappt hinne blinka förrän det är jullov, eller okej då höstlov. Igår kollade jag mitt nya schema och jag tycker faktiskt att det inte var så dåligt. Jag hade förväntat mig att vi skulle sluta sent varje dag. Nog för att jag gärna hade slutat tidigt på torsdag och fredag istället men så är det. Jag hinner iallafall med den tidigare bussen på mångdag och tisdag och kanske på vissa onsdagar :) Och det får jag vara glad över. Så för en gång skulle klagar jag inte!

Igår var jag med Örjan hela dagen och idag är jag också med han. Så nu sitter jag vid hans datorn och tar en utav hans bilder. Sedan ska vi hem till mig och äta. Om ni undrar varför det ibland blir lite blogginlägg så beror det på att jag är med han och då har jag faktiskt inte tid att skriva. Till Josefin ska jag också säga att Kärrsjö ligger 1 ½ mil från Trehörningsjö så nu vet du att det ligger väldigt långt upp i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0