Tisdag

Jag har en ny design igen som ni kanske märker. Jag vet inte riktigt om jag blev nöjd men nu får det vara såhär ett tag iallafall. Det tar faktiskt en väldigt lång tid att fixa bloggen har jag märkt och därför vill man gärna inte göra om bloggen allt för ofta. (Sandra, Josefin och Madeleine om ni undrar så är era länkar under kategorin länkar nu igen)

Imorse sov jag "bara" till 10. Visst det berodde på att Örjan sov över här och han skulle hem så vi var tvugen att kliva upp. Så kan det vara ibland.

Idag har jag mest bara suttit framför datorn och fixat bloggen. Jag borde väll egentligen vara ute, men det fanns inget att göra så då orkade jag inte. Jag var tvungen att fara till kohagen en sväng också eftersom att en ko hade rymt, inte vilken ko som helst heller. Det var Simone! Men hon ville ju såklart inte gå tillbaka in i hagen. Så det slutade med att hon fick gå tillbaka samma väg som hon kom ut. Genom vattnet där stängslet tar slut!

Ikväll ska jag bada, eller ska och ska jag vill! Hoppas att jag får min vilja igenom :)


"Gör som havet - våga"


Nej, det är inte min hund. Men jag skulle bra gärna vilja ha henne. Hon heter Shakira och är min pappas kusins hund. Hur söt och snäll som helst. ♥


Kommentarer
Postat av: julia'

haha, coolt. Hur många 50öringar har du? :)

2009-08-04 @ 16:19:38
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin den blev :)

2009-08-04 @ 16:51:33
URL: http://josefinilssoon.blogg.se/
Postat av: sandra

jag tycker att det blev snyggt. jag undrar en sak hur lägger man in en egen bild längst upp. jag kan lägga in en bild från internet men inte mina egna. hur gör man??? hjälp snälla

2009-08-04 @ 19:35:01
Postat av: Anonym

hihi jo, vilken söt design. Allt bra med dig? :)

2009-08-04 @ 23:14:37
Postat av: MISSEXTRA

sv: Det är bara bra med mig:)

2009-08-05 @ 01:58:56
URL: http://missextra.se
Postat av: julia'

oj! det var inte lite! :D

2009-08-05 @ 13:57:19
URL: http://jjuliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0