Torsdag

Idag har jag varit med Örjan hela dagen och gjort allt och inget. Och så har jag haft snuskiga fantasier hela dagen, haha. Jag vet inte varför ... Jag börjar väll bli konstig.

Igår testade jag för första gången Voltacare, ett värmeplåster som ska sättas fast där man har värk och som värmer upp till 40 grader. Jag testade att klistra fast det i nacken. Men för det första så lossnade det typ, så jag fick klistra tejp runt om. Och för de andra så fungerade det inte så bra. Och det skulle sitta på i 10 timmar. Nej det var verkligen inte värt det. Det var bara klumpigt att ha på sig och så kostade det ju trots allt 50 kr för 2 plåster! Jag rekommenderar inte dem men det är mycket möjligt att det fungerar för någon annan.

Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket mera idag, så ni får nöja er med detta. Bye bye äppelpaj :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0