Torsdag

Vad ska jag egentligen skriva? Att jag har lunch och sitter nere i bibioteket som jag gjort sedan jag började skolan i tisdag och det lär väll fortsätta såhär?

Igår kväll for jag till Örjan för att hämta hem några kläder men det blev att jag stannade där hela kvällen ändå, haha. Men jag sov faktiskt inte över den här gången. Efter skolan idag så ska jag åka direkt hem till han igen och då sover jag över också. Det var inte så ovanligt men det blir så när man är fruktansvärt kär. Jag måste nog säga att det snart börjar kännas som om jag bor hemma hos honom för jag är mycket oftare hemma hos honom än vad jag är hemma hos mig själv. Men så kan det bli.

Ikväll hade jag egentligen tänkt gå med mamma till grannen eftersom att han fyller 40 år idag. Men sedan ångrade jag mig. Visst det hade varit kul att gå och uppvakta honom och även träffa några av mina släktingar från Småland som kommit upp för att uppvakta honom. Men någonting inom mig gör så att jag inte väljer det här alterativet, fråga mig inte varför. 

Nu vill jag att klockan ska bli 12.50 så att vi kan börja. Vi har idrott men vi ska bara prata om betyg och sånt så antagligen kommer vi få sluta tidigare och då är det bara att vänta på nästa lektion som börjar 14.10. Och efter den lektion är det bara till att vänta igen, på bussen. Mycket väntande blir det när det är skola och det är ganska jobbigt men tyvärr något som man får leva med. Nä, nu ska jag inte skriva mera idag. Återkommer imorgon med mer ointressanta saker, håll ut :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0