Fredag

Veckorna flyger som vanligt bara iväg innan man ens hinner tänka. Men det är bra det. Det här var sista veckan innan lovet och det känns riktigt skönt. Nu går jag bara på måndag och sedan har jag jullov för på tisdag är jag ledig :) Det som också är bra är att Örjan har sin sista pratik dag idag. Det innebär att efter jul kommer han att åka buss med mig till och från skolan varje dag igen, mycket bra!

Nu har jag bara 2 lektioner kvar, först medicinsk grundkurs och sedan samhällskunskap då jag ska ha litteraturseminarium. Någon matte har vi inte eftersom att det är Nolarevyn då och det vill man ju inte missa.
När vi sedan har slutat måste jag ner på stan och leta den sista julklappen, jag har bara en kvar. Och så måste jag leta några kläder som jag ska ha på jul och nyår. Sedan tar jag bussen hem 16.10 och åker direkt hem till Örjan och äter där. Sedan åker vi upp till Önskanäset och är där över helgen så det kommer inte att bli några inlägg under helgen som vanligt.

Ha en trevlig helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0