Fredag

Fredag igen, det känns verkligen som att det är fredag ofta och det är ju bara bra.

Igår åkte jag som sagt var direkt till Örjan med bussen och var hos honom. Vi gjorde inte så mycket, såg på tvn och fikade en massa rullrån.

Idag är det en vanlig fredag, eller nej inte riktigt. Jag har inte sista lektionen idag eftersom att jag ska till tandläkaren klockan 2. När jag sedan kommer hem så ska jag duscha och packa och sedan åka till Örjan när han kommer hem strax efter 4. Han och jag ska till Kärrsjö/Önskanäs i helgen igen så jag kommer inte att blogga under den här helgen heller.

Ha en trevlig helg :)



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Tack så mkt :)



Vilken fin blogg du har ! Duktig du är som kan blogg.se's kodmallar å fixat sån snygg design ! :)

2009-12-04 @ 11:53:39
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0