Onsdag

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Tagit det lugnt mest hela dagen bara. Jag var hemma en stund medans Örjan var och högg ved och då upptäckte jag att Janne Öberg hade accepterat min vänansökning på facebook. Snacka om att jag blev glad, nu kan jag kolla hans bilder och så där + att jag dessutom har fått hans hotmail. Kan det bli bättre :)

Nu ikväll gör jag inte heller så mycket. Örjan vill se på tvn eller på en film men jag vill inte. Jag verkligen hatar tvn! Det finns inget tråkigare och det är sällan jag tycker att någon film är bra och det är sällan jag följer nått tvprogram, nu har jag ju t.o.m slutat se på Andra avenyn också så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0