Tisdag

Ny dag igen. Och den här dagen började med att läraren var sjuk så vi fick arbeta självständigt, men det har inte blivit så mycket gjort. Jag har mest bara suttit och kollat runt lite på datorn. Resten av dagen har vi pyskologi, jag hoppas på att vi får sluta lite tidigare idag så att jag kommer hem. Mamma och pappa har nämligen lovat att hämta mig idag så jag slipper vänta på bussen :) Då får dom skjutsa mig direkt till Örjan för jag ska vara hos honom ikväll. Han är föresten ledig idag, väldigt fuskigt. Fast eftersom att han sov hos mig inatt så fick han ändå lov att kliva upp halv 7. Jag hade hoppats på att bussen skulle vara inställd idag så att jag också fick vara hemma men en sådan tur hade jag inte ... Typiskt!

Jag kom nyss på att ikväll är det Andra avenyn och jag tror att jag har missat säkert 6 avsnitt nu. Det känns som att det är lite att ta igen och om jag inte börjar se nu så kommer det inte att bli av sedan heller. Och just nu har jag inte tid, jag har alltid nått annat för mig på kvällar och helger. Så jag tror att jag helt enkelt måste lämna Andra avenyn. Vilket ändå är lite tråkigt eftersom att jag har sett på det ända sedan det började.
Men jag har insett att jag har förändras så mycket sedan i sommras, det är så mycket som jag har börjat strunta i som jag tidigare aldrig skulle ha en tanke på att sluta med. Men saker och ting förändras och det behöver ju inte betyda att det är dåligt.

(Bilden är nedanför vårat hus i sommras)



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du kan ju inte sluta se Andra Avenyn! Är du tokig?! Det är ju nu det börjar hända saker!! Det är bara att se ikapp! ;)

2009-12-08 @ 13:02:39
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0