Torsdag

Åter i skolan igen. Det jag har gjort idag är att ha haft samhällskunskap och matte. Nu har jag precis ätit lunch, vi fick äta på svenska lektionen idag eftersom att vi ska se på bio sedan. Så den här dagen kan man kalla onödig och slapp.

Idag ska jag till Örjan direkt med bussen. Jag hoppas att jag hinner med 3 bussen så att jag slipper vänta till 16.10 då nästa buss går. Fast iofs så behöver jag tid på stan så att jag kan börja köpa några juklappar. Jag har nämligen inte börjat köpa något ännu och det känns som att tider snart börjar att rinna ut nu. Det är bara 2 veckor kvar som jag har på mig ... Men det löser sig nog! Idag känns det inte som att jag har någon större lust att leta juklappar iaf. Jag vill bara hem till Örjan :)

Imorse höll jag på att glömma mobilen hemma men som tur var så kom jag ihåg den medans jag tog på mig jackan. Jag fattar inte varför man är så beroende av mobilen, men har jag den inte med mig så är typ dagen förstörd och jag känner typ panik över att jag inte kan få tag på någon och ingen kan få tag på mig. Ganska sjukt att det kan bli så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0