Fredag

Jag skriver gårdagens inlägg idag istället, men det spelar väll ingen roll :)

Igår var jag iallafall i Åsele. Så för min del blev det en tidig morgon, halv 8 ringde väckarklockan. Man måste ju starta i tid om man ska hinna fram i någon tid. Vi är så här i denna familj att vi är hellre ute från då de börjar. Så klockan halv 11 var vi på plats i Åsele. Jag kan tycka att det är kul på ett sätt att gå på marknader men ibland blir jag bara less då det är samma och samma hela tiden. Och igår fick jag så ont i höften efter ett tag så jag kunde inte fortsätta att gå. Så jag gick till bilen och satte mig och där kunde jag ju inte sitta själv så vi for hem där vid halv 3 :P  Men jag köpte iallafall sockar som jag behöver, jag använder så mycket sockar så jag är typ utan hela tiden. Och så köpte jag 5 elefanter till min samling. Den ökar på sig :)

På kvällen så kom Mattias och hämtade mig och sen for vi hem till han. Först satt jag med hans familj och pratade ganska länge om allt möjligt. Och sedan spelade jag, Mattias och Erik kubb. Och efter ett tag kom också Karoline, Samuel och Tobias och spelade.
Sedan såg vi på jägarna och då ville jag låna Eriks kniv men det fick jag inte! Och inte fick jag låna hans penna heller, taskigt :P
Vid 12 var jag hemma igen.

"Kärlek är som en duva. Håller man i den för hårt så kvävs den. Men håller man den för löst så flyger den iväg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0