Lördag



I
går hände det lite småsaker här i byn. Bäcken som är en bit ifrån oss svämmade över och vägen skar. Så idag går det tyvärr inte att köra där längre. Så ska jag till Gideå måste jag ta en 2 mils omväg. Men förhoppningsvis så lagar dom väll vägen ganska fort.
Jag var och kollade igår kväll och det kändes som att det var vatten överallt. Och sedan skulle Örjan, Erik och Mattias kolla om skoterbron var under vatten så vi gick ner dit och det var bara jag som var smart nog och hade stövlar. Dom andra blev ganska blöta vill jag påstå.
Tyvärr så kan jag inte visa någon bild just nu på bäcken och vägen eftersom att min kära syster Isabelle inte låter mig använda hennes 100 tals bilder som hon tog igår. Men hon kanske lugnar ner sig sedan och låter mig använda dem! En skit unge är hon iallafall!! Så jag tog bilden från ÖA där man ser våran bil på bilden + Pappa och Isabelle!

Resten av kvällen så sjöng jag singstar med killarna och det är alltid lika roligt varje gång eftersom att dom inte är så bra. Vi spelade också Colin mcrae några gånger. När jag gick och la mig igår vet jag faktiskt inte, eller jo jag vet. Jag kan säga som så att det var morgon och inte natt.

Trots att jag var vaken länge så sov jag bara till 11 ändå. Onödigt att vända på dygnet. Jag har inte gjort så mycket idag. Sett på filmen "På smällen" och den var hel knäpp, haha. Och nu ska jag strax iväg och äta middag med familjen hos en släktning. Det kanske blir trevligt.

"Att vara förälskad och klok på samma gång är omöjligt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0