Måndag

Vet ni en sak? Igår firade mamma och pappa 1 år som gifta. Jag kan verkligen inte fatta att de var ett helt år sedan. Det känns som om det var för bara några månader sedan. Tiden går alldeles för snabbt ibland, de är tydligt det!

Jag gick inte och la mig förrän klockan 5 imorse igen! Ajabaja! Man ska inte vända på dygnet. Men för hoppningsvis så hinner jag väll vända tillbaka innan skolan börjar igen.

Idag gör jag ingeting, det börjar bli vanligt nu. Jag hade tänkt gå en sväng till lagårn men sen ångrade jag mig. Jag har istället sutti och funderat på att jag vill till stan någon dag för de är så mycket som jag behöver köpa. Så jag och Karoline hade tänk fara någon dag nu i veckan.

"Kan man vara glad åt lite har man mycket att vara glad åt"

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: hihi åh, tack ska du ha =))



händer ikväll? kram!

2009-07-27 @ 19:13:20
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0