Måndag (Söndag)

Är det måndag? .. Det märker man inte av när man är ledig jämt har jag tänkt på :P Jag har trott hela dagen att det varit söndag fast nu när jag skulle blogga så kom jag på att igår skrev jag ju söndag som rubrik så då kan jag ju inte skriva det igen ;)

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, men tiden den gick ändå. Och nu ikväll så har jag åkt moppe igen och ätit kladdkaka med Mattias, Fredrik och Henrik :)

Och nu ska jag klaga så ni behöver inte läsa om ni inte vill!

Jag har jätte ont i min nacke och jag vet inte varför. Troligen blev det sen Mattias tvärbromsade med moppen för 2 veckor sedan :(
Och så har jag ont i höften som vanligt, snart opererar jag in en ny!
Och så har jag ont i ljumsken, fast det är bara för att jag har åkt så mycket moppe nu dom senaste dagarna så det är inge farligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0