Onsdag

Inatt har jag sovit riktigt ordentligt, det var ett tag sedan sist. Men nu fick jag gå och lägga mig i tid och sova ut till 12 :D Riktigt skönt om jag får säga det!

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, det har för en gång skull varit sol. Men hur många dagar den kommer att vara kvar vet man ju inte. Det förvånar mig inte om det skulle regna imorgon igen!
Jag var iallafall ner till sjön och öste ur vatten ur båten, men det var inte så jätte mycket vatten i den, den här gången.

Ikväll har jag varit och kollat efter hallon med min familj. Men dom hade inte mognat ännu så det blev inget av det. Några blåbär blev det istället.

"Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av"


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Vilken tur att jag har en kvar då! :)

2009-07-30 @ 11:43:13
URL: http://givemelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0