Söndag

Vad har jag gjort idag? Jag skulle vilja påstå att jag har åkt moppe nästan hela dagen :P

Jag sov till 12 idag igen eftersom att det blev en sen kväll igår också. Men Mattias ringde och väckte mig vid typ 11 fast så orkade jag inte svara så jag låg kvar i sängen och halvsov till 12 :P
Vid halv 1 kom Mattias hit och fikade (jag åt väll frukost) och sedan åkte vi iväg Fredrik. Och sedan åkte vi till Henrik eftersom att Sandra var hos han. Där satt vi och pratade ett tag innan vi tog och åkte tillbaka. Då visade jag Sandra lite grann, typ som vart jag bor, lagårn m.m. Så nu vet du det Sandra :D

Nu ikväll har jag varit med Mattias och Fredrik igen ... Vi var först hemma hos Mattias och spelade kubb, men jag vann hela tiden så dom ville att vi skulle göra något annat. Det var egentligen bestämt att vi skulle hem till mig och spela badminton men jag kom på att vi kunde fara och kolla på gammhus istället. Så vi for typ upp i skogen 2-3 km och kollade på ett :P
På vägen tillbaka därifrån så skulle Mattias gena genom en skoterled och det var inte så bra eftersom att det var väldigt blött där och han körde såklart fast! ... Så kan det gå. Fast jag tycker ändå att det var riktigt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0