Söndag


I
dag vaknade jag faktiskt ovanligt tidigt, klockan var inte mer än 10! Men man behöver ju inte sova bort varje dag.
Fast jag hade nog kunnat gjort det för jag har inte gjort nått speciellt idag heller. Eller jo just det, jag och pappa åkte till stan för att kolla om min mobil var klar. Ni minns kanske att jag lämnade in den för ungefär 3 veckor sedan eftersom att "listen" på vänster sida om displayen hade lossnat (de röda på vänster sida, som ni kan se på bilden). Iallafall så var mobilen klar så jag fick ta hem den igen :) Men allt var ju såklart borta på den, bilderna, låtarna, smsen ja ALLT! Inte för att jag hade så mycket på den men ändå lite jobbigt. Och så var jag tvungen att ställa om allt igen eftersom att allt var precis som då den var ny, haha. Jag tror att jag har fått till allt nu :) Så nu har jag fått lägga undan min kära samsung igen, men det skulle inte förvåna mig om den kommer fram igen, för man vet ju aldrig vad som går sönder här näst.

"Själva längtan är beviset på att det man längtar efter finns"

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Tråkigt när allt försvinner ..

Jag har också haft en lika dan samsung ;)



/ En tjej i storstan

2009-07-19 @ 20:54:44
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mobilen är en viktig sak och mycke minnen i sms mm så jag fattar om det känns konstigt att allt det är borta :/

2009-07-19 @ 21:46:31
Postat av: Viktoria

sV: hehe, du med! riktigt jävla snyggt..! hade en sån där movil till vänster för fleera tusen år sen =)

2009-07-19 @ 22:06:36
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0