Tisdag

Imorse fick jag sova betydligt längre än vad jag fick igår. 12 klev jag upp från sängen idag och då var jag riktigt utvilad, tro mig.

Under dagen har jag inte gjort nått speciellt, sutti här vid datorn och kollat på kläder. Lite synd att jag vill ha nått klädesplagg från olika ställen. Typ en kofta från hm, en skjorta från halens, en kofta från la reoute osv. Varför kan inte alltd finns på samma ställe? Typiskt. Så det blir nog inte att jag beställer från de där ställena, inte nu iallafall.
Men på ellos hittade jag faktiskt 3 koftor som jag vill ha, så jag och Karoline kanske ska beställa därifrån.

Nu ikväll kommer jag väll ha tråkigt igen. Men jag ska iallafall gå iväg en sväng till Simone (min ko) och borsta henne och ge henne nått gott. Det tror jag att hon uppskattar. Hon brukar göra det. Ibland när jag borstar henne blir hon så glad att hon biter mig i käet för att hon tror att jag tycker de är skönt. Fast jag tycker inte att det är ett dugg skönt, det gör ont. Men det förstår ju inte hon :P

"Lyckan är inte att vara framme. Lyckan är att vara påväg"

 


Kommentarer
Postat av: josse

Söta ! :)

2009-07-21 @ 18:42:24
Postat av: Sandra

Vilken fin bild! :)

2009-07-28 @ 17:53:31
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0