Torsdag

Igår kunde jag tyvärr inte blogga eftersom att det åskade på kvällen. Och idag har jag inte heller kunnat sitta vid någon dator eftersom att det även idag var åskskurar. Och det är ju väldigt onödigt att förstöra datorn på de sättet.

Igår på dagen följde jag med Mattias och Fredrik till stan. Dom skulle köra moppe ner dit och köra gokart. Jag åkte med Mattias eftersom att jag inte hade någon lust att köra själv. Fast jag blev ganska less innan vi var framme, för hans moppe är inte världens skönaste. Han och Fredrik körde gokart och jag kollade på, jag var för snål för att köra. 100 kr för 8 minuter, nej tack :) Sedan for vi omkring och körde lite och sedan for vi på Sibylla och åt. Sen spelade vi minigolf, fast jag förlorade (som vanligt)! Och innan vi skulle fara hem så körde vi omkring lite till :P

På kvällen så spelade jag kubb och en massa spela inomhus med K, S, M, I, T och M :)

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket faktiskt. Städat och skrivit brev. Och nu ikväll har vi varit en snabbis till farmor. Jag övningskörde dit och imorgon ska jag övningsköra till Åsele också. Trevligt måste jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0