Torsdag

Jag säger som nästan alla andra VILKET SKITVÄDER! Har solen ramlat ner eller vad är det frågan om? Det regnar ju varje dag. Kan det inte sluta så att man blir på lite bättre humör?
Idag har jag varit i lagårn en sväng eftersom att det var ett tag sedan jag var dit. I söndags hade Öros fått en liten kalv som heter Py. Den minsta som jag någonsin sett, t.o.m jag orkar bära den ... Jag ska visa en bild på henne sedan :)
Idag får de bli en bild på Emira. Min förra grannes ponny som var hur söt som helst :)


"Lycka är som en parfym. Du kan inte stänka den på någon annan utan att ett par droppar faller på dig själv"


Kommentarer
Postat av: josse

Jaa usch skitväder, men det går bra att jobba ändå. Synd bara för er som är ledig:P

2009-07-24 @ 14:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0