Torsdag

Imorse klev jag upp klockan halv 9 för att jag skulle till stora staden, igen :P Dit åkte vi med pappas kusin och han hade lastat hela hans bil med en massa skrot som han först skulle fara och lämna på Må. När vi skulle lasta av allt så skulle jag hjälpa till och såklart lyckades jag på olja på mig ... och inte hade han nått papper så jag kunde torka bort det heller. Men det for aldrig nått på kläderna som tur var.

Runt 11 kom vi äntligen ifrån Må och in till stan. Så jag och Karoline gick omkring och kollade i 4 timmar :D Jag köpte ett par jeans, ett linne, en t-shirt och 2 koftor. Mycket bra att ha!
Sen åkte vi 3 bussen hem. Så nu har jag nyss ätit och nu funderar jag på vad jag ska hitta på ikväll. Det lär nog inte bli så mycket, vi får se :)

"Det bästa man kan säga om modet är att de växlar"


Kommentarer
Postat av: Encs

Sv: trevligt att höra:) Det är bara att titta in och se om du har hamnat bland dom 5 bästa senare. Ha det bäst Encs.

2009-07-31 @ 01:27:44
URL: http://encs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0