Fredag

Äntligen fredag, det känns riktigt skönt :D Nu är det bara en vecka kvar, 4 dagar och det känns hur bra som helst.

Jag tycker precis att det var nyss som vi började och det känns också som att jag gick ut 9:an bara för någon månad sedan. Men idag är det faktiskt exakt ett år sedan jag gick ut 9:an xD Vart tar egentligen all tid vägen?

Imorse åkte jag med grannen till skolan så jag kom dit ungefär halv 9 och då gick jag till skolsköterskan och hade hälsosamtal. Det gick väll bra och var nog ändå ganska onödigt! Fast jag satt och pratade med henne i 50 minuter tror jag eftersom att det blev mycket prat om min höft och hur jag ska göra med den. Och sedan som vanligt så var min viktkurva under min längdkurva så hon sa åt mig att försöka äta ganska mycket, men det gör jag ju redan? Haha!

Sedan såg vi på en film om inte var den bästa jag sett men inte heller den sämsta. Efter att vi hade sett den så slutade vi, 11.45 :D Så då åkte jag hem med pappa. Fick övningsköra hem också från Arnäs kyrka :) Det gick bra. 

Nu gör jag inte så mycket, det blir väll lagårn om ett tag och sedan kanske ut med båten igen? jag vet inte! 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vill oxå åka båt ! :D

På onsdag går JAG ut 9:an :)))))

2009-06-05 @ 16:26:14
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: Madeleine

Tack för länken oxå , såg det nu <3 :)

2009-06-06 @ 14:29:10
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0