Lördag

Idag har jag inte gjort speciellt mycket bara latat mig :D Eller imorse var jag och mamma i stan och lämnade in min mobil som gick sönder igår. Inget allvarligt, bara en sak som hade lossnat. Så nu får jag klara mig med min gamla mobil i några veckor, men det ska väll gå. Men jag känner att jag saknar min kära nokia ändå :P

Jag kan också säga att jag har badat två gånger idag. En gång i Skråvika med Malin och Issi och en gång här hemma med familjen.

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli riktigt kär i någon annan men nu har jag blivit det! Jag insåg att vad tusan håller jag på med, jag kan inte förstöra hela mitt liv för en kille som inte är intresserad av mig. Men under alla år jag varit kär i honom så har jag alltid hoppats på det bästa. Och det var för att jag var så otroligt kär i honom. Därför trodde jag att jag aldrig skulle kunna glömma honom men nu har jag gjort det. Eller glömt och glömt honom kanske jag inte har gjort, men jag är iaf inte kär i honom längre. Jag har istället blivit kär i någon annan och jag hoppas att det kommer gå bättre :)

"Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0