Lördag

Imorse sov jag verkligen ut länge. Det ver faktiskt riktigt länge sedan jag sovit såhär bra. Jag vaknade 11 och trodde att klockan var typ 7 :P Och sedan låg jag kvar i sängen till kvart över 12, så himla skönt :) Fast det dåliga är att när man sover så länge går så mycket av dagen bort, men äsch.

Igår kväll var jag och fiskade igen. Konstigt egentligen eftersom att jag inte ens gillar att fiska. Jag kom hem igen runt 1. Och då var jag rikigt trött så det kanske är därför jag sovit så bra inatt?

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Den största tiden har jag varit i lagårn. Inatt hade det kommit en kalv igen som heter Konrad. Nu ikväll så städade vi upp lite där, tog bort en massa dynga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0