Måndag

Jag sa ju redan igår kväll att jag inte mådde riktigt bra och jag gjorde inte det imorse heller. Så jag var tvugen att stanna hemma från skolan. Jag hade hoppats på att inte behöva göra det nått mer det här läsåret, men man kan ju tyvärr inte göra något åt det. Jag mår iallafall bra nu och kommer förhoppningsvis till skolan imorgon :) Inte för att det kommer att hända så mycket där tror jag, kanske mest bara betygsnack?
Idag missade jag ju "klassen dag" eller vad man nu kallar det. Det är synd, för jag tror att det faktiskt kan ha varit ganska roligt eller har jag fel?

Idag har jag då inte gjort så mycket mer än att ligga i soffan och se på tvn och svara på Madeleines brev. Nu ska jag äta middag snart och sedan gå till lagårn. Då kan jag lova att jag kommer bli helt frisk igen :D För Josefin och Sandra erkänn att ni saknar mig när jag är borta en dag? ;P

Kan någon säga när vi börjar imorgon också? 8.10 eller 9.40?

"Åsikter är som spikar;
Lätta att hamra in men svårare att dra tillbaka
och ju mer man hamrar på dem desto hårdare sitter dem"


Kommentarer
Postat av: sandra

nej faktist inte men det blir ganska tyst när bäda är borta. men det kanske när min tid att vila öronen

=)

2009-06-08 @ 17:11:48
Postat av: josse

Imorn börjar vi 9.40 ;) och då måste du kommaaa!

2009-06-08 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0