Måndag

Imorse var det bara att kliva upp halv 7 igen eftersom att det stod jobb på schemat. Men det gick ändå ganska bra, lite trötthet får man väll stå ut med.
På förmiddagen var det hyffsat bra väder, inget regn iaf. Men på eftermiddagen regnade det HELA tiden utan uppehåll. Jätte trevligt att vara ute då :D

Ikväll har jag inte gjort så speciellt mycket, varit i lagårn. Nått mer orkar jag inte göra för jag har ont i min höft. Imorse låste den sig, illa!!!

En fråga: Hur vet man egentligen om man är kär?
Jag har varit kär länge men jag minns inte hur det var när jag började bli kär. hm?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det pirrar i hela kroppen haha ! och man tänker på personen ifråga all the time ;)

2009-06-15 @ 21:16:07
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0